wtorek, 24 listopada 2015

HEJ! 
Jestem nowa w waszym gronie, co wiąże się z tym, że również niedoświadczona w prowadzeniu bloga :) także bądźcie wyrozumiałe :) hmmm na samym poczatku opowiem coś o sobie. 
Mam na imię Monika, mam 24 lata, obecnie poszukuje pracy więc będę miała dużo czasu na prowadzenie tego oto bloga. Interesuje się modą dlatego mój blog bedzie poświecony właśnie modzie. Uwielbiam kupować ciuchy oraz łączyc je ze sobą w różne stylizacje eleganckie jak i sportowe. Moją pasją są podróże, 
Jest jesień, słonce świeci więc pokażę wam kilka fotek z jesiennej sesji :)

Rożowy sweterek jest dosyć cieplutki, więc można nosić go w cieplejsze dni bez kurtki.




Kilka zdjęc z parasolką, którą muszę się pochwalić wykonałąm sama :) I love it. Napewno jeszcze nie raz ją wykorzystam do sesji :)





Na dzisiaj kończę już swoje "wypociny" mam nadzieję, że mój blog Was zainteresuje i bedziecie do niego zaglądać :)  Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Oczywiście że będę do niego zaglądać :D Świetne zdj :D
    Zapraszam do mnie http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia :)
    zapraszam http://agaxja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń